Detaljregulering for Framo Flatøy
Planforslaget for Framo Flatøy AS låg ute til offentleg ettersyn i perioden 20.06.2020 – 11.09.2020. I etterkant av høyringa er det gjort endringar i planframlegget. Under følgjer ei oppsummering av hovudendringane. Endringane er videre oppsummert under kapittel 10 i planomtalen.
Foreslåtte endringar
Det er i etterkant av offentleg ettersyn foreslått endringar i planforslaget for å imøtekoma motsegn frå Statens vegvesen og Vestland fylkeskommune. Motsegna frå SVV var knytt til vegkryss inn til Framo og eit nytt administrasjonsbygg som kom i konflikt med ny plan for E39 over Flatøy som er i prosess, medan fylkeskommunen hadde motsegn til utforminga av og rekkefølgekrav til veganlegget. Følgjande endringar er gjort for å løyse motsegna:
- Tilkomst til Framo AS er løyst ved å utbetre eksisterande avkøyrsel (vedlegg C001). Nytt administrasjonsbygg skal etablerast lenger inne i planområdet slik at behovet for gjesteparkering fell vekk.
- Nye fortau (SF1 og 2) til/frå industriområdet er regulert inn for å sikre gåande frå Framo og Hjelten ved SV3 . Det er videre stilt rekkefølgekrav til opparbeiding av tilkomstveg f_SV1, dette skal også gjelde for nemnte fortau.
Plankart
Det er gjort fleire endringar i plankartet etter offentleg ettersyn, sjå planomtalen s. 94 for samanlikning av tidlegare og revidert versjon.
Hovudendringane er :
- Industriområdet er redusert i nordvestre retning og mot Gudmundsholmen
- I vest er det tilrettelagt for eit testområde for pumper
- Inndelinga av industriområdet er endra, med nye byggegrenser og plassering av bygg. M.a. er det planlagde administrasjonsbygget flytta inn på industriområde i staden då det før låg plassert heilt aust.
- I søraust har området fått ei bua utforming mot sjø for å lette manøvrering av båter mot Flatøy kai.
- Tilkomst er regulert tilbake til dagens situasjon og det er lagt til rette for fortau langs SV2.
- Området regulert til formål VAA er redusert.
- Kaiområdet og kaiens lengde er redusert fra 120 m til 80 m.
- Gjesteparkering i aust er tatt vekk.
- Veg SV5 har endra eigarform frå offentleg til felles.
- Det er regulert inn areal til basseng for sløkkevatn (BKT).
Føresegner
Endingar i føresegnene er markert med eigen farge. Sjå dokument nr. 3.
- Punkt 2.1.5 om ISPS forutsetning, tillèt eit ISPS-gjerde i tilknyting til kaiområdet
- Punkt 2.1.6 tillèt oppsetting av gjerde for kontroll av tilkomst til næringsområdet og for å sikre skråningar.
- Punkt 2.4.1 om støyvurdering er utvida med krav om avbøtande tiltak ved overskriding av støykrav, samt krav om plan for handtering av bygge- og anleggstøy ved overskridingar av T-1442
- Punkt 3.1 Presisering av at installasjoner for ventilasjon og heis ikkje kan utgjøre meir enn 15% av takflaten.
- Punkt 3.1.1 Detaljering av byggeområder i fleire formål, men ikkje reell endring. Nytt punkt om grøntareal innanfor industriområdet.
- Punkt 3.1.2 Detaljering av byggjeområde slik at dette no gjeld områda mellom bygga og ikkje byggeområda. Utendørslagring skal unngås, fastmonterte kraner er ikkje tillat, men det er lov å sette opp pumpestasjon.
- Punkt 3.5.2 VAA2 kan nyttast som hamneområde.
- Nytt punkt. § 3.5.2 c) I VAA3 kan det etableres eit mindre småbåtanlegg for inntil 7 båter og eit testanlegg for pumper.
- Nytt punkt 5.1 og 5.2 Omformulering og presisering av føresegn om anleggsplan, massehåndtering, beredskapsplan, tillatelse etter forurensingsloven inkl støv, samt støykrav.
- Nytt pkt 5.4 Rekkefølgekrav til f_SV1 skal vere opparbeidd før eksisterande veg gjennom planområdet til Oldervika småbåthavn og planlagt BKT vert stengt.
- Nytt punkt 5.4 b) Eksisterande bygg i BKT (lemstove) skal dokumenterast før det vert rive.
- Tilføyelse til 3.3.2 føresegn til fortau SF1 for å sikre gående forrang.
Andre endringar i planmaterialet
Endringar i planomtalen er markert med eigen farge. Illustrasjonsplan, VA-rammeplan og vegteikningar er oppdatert i henhold til endringa som er gjort. Det er gjort nye vurderingar i høve konsekvensutgreiing for landskap.
Innspel til planforslaget
Planframlegget omfattar følgjande dokument:
- Plankart, sist revidert 15.12.2022
- Planomtale, sist revidert 19.12.2022
- Føresegner, sist revidert 19.12.2022
- Illustrasjonsplan, sist revidert 15.12.2022
- Oppsummering av merknader ettersyn
- ROS-analyse
- VA-rammeplan
- Ny avkjørsel C001
- Vegteikningar SV1
- KU Landskapsbilde, friluftsliv, bygdeliv
- KU Landskapsbilde revidert
- KU Forureining
- KU Klimagassberekning
- KU Naturmangfald og naturressursar
- Vurdering strømforhold
- Miljøgeologiske sedimentundersøkelser i sjø
- Delutgreiing luftkvalitet
Merknader til planforslaget må vera framsett skriftleg innan merknadsfristen. For å kome med merknad kan ein sende e-post til post@alver.kommune.no eller sende brev til
Alver kommune, Postboks 4, 5906 Frekhaug. Merknaden stilast til Planforvaltning.
Merknadsfrist er 10. februar 2023.